Hoe is de Klachtenafhandeling?

Ook open voor klachten en suggesties

Bij Banierhuis staat de klant centraal. Wij doen er alles aan om de kwaliteit van onze service hoog te houden en waar zo nodig te verbeteren. Toch kan het gebeuren dat je een minder positieve ervaring met ons heeft gehad. Laat dit ons dan weten. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Klachten

Je kunt jouw klacht bij voorkeur per email sturen naar webshop@banierhuis.nl. Wij zullen jouw klacht binnen 5 dagen na ontvangst beantwoorden, mochten we meer tijd nodig hebben om jouw klacht te behandelen, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguageWanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Suggesties

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je wel tevreden bent over onze producten en/of service, maar dat je toch verbeterpunten ziet. Ook dat horen wij graag van jou. Stuur jouw suggestie naar webshop@banierhuis.nl. We zullen je dan binnen 5 werkdagen antwoorden. Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar de Algemene voorwaarden