Veel gestelde vragen

Als het net niet duidelijk is

Wij streven er naar om jou duidelijke en overzichtelijke informatie te bieden op de website. Ook het bestellen van een product in onze webshop willen we zou eenvoudig mogelijk voor je maken. Toch kan het zijn dat je vragen heeft over het gebruik van onze website. Kijk dan of jouw vraag tussen de Veel gestelde vragen op deze pagina staat. Wellicht krijg je zo toch snel een antwoord op jouw vraag.

Mocht jouw vraag er niet tussen staan, neem dan contact met ons op via webshop@banierhuis.nl. Wij helpen je graag verder!

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt jouw bestelling betalen met iDeal, Creditcards (Mastercard en Visa), Bancontact (voor klanten in België) en bij Afhalen in de winkel.

Moet ik een klantaccount aanmaken?

Het aanmaken van een klantaccount is niet verplicht. Je kunt ook als Gast een bestelling doen.

Ik ben niet tevreden over mijn fiets. Wat moet ik doen?

Wanneer je niet tevreden bent over jouw fiets kun je via webshop@banierhuis.nl contact met ons opnemen.

Zijn alle fietsen en accessoires uit de webshop ook op voorraad?

Bij elk product in de webshop staat duidelijk aangegeven of het op voorraad is. Deze voorraad wordt door ons regelmatig bijgewerkt. Wanneer je een fiets koopt en deze zelf wilt afhalen in de winkel, kun je zien in welke van onze filialen de fiets op voorraad is.