Hoe is de Klachtenafhandeling?

Ook open voor klachten en suggesties

Bij Banierhuis staat de klant centraal. We doen er alles aan om de kwaliteit van onze service hoog te houden en waar zo nodig te verbeteren. Toch kan het gebeuren dat je een minder positieve ervaring met ons heeft gehad. Laat dit ons dan weten. We zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Klachten

Je kunt je klacht bij voorkeur per email sturen naar webshop@banierhuis.nl. We zullen je klacht binnen 5 dagen na ontvangst beantwoorden, mochten we meer tijd nodig hebben om je klacht te behandelen, dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen. 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar we bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguageWanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Suggesties

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je wel tevreden bent over onze producten en/of service, maar dat je toch verbeterpunten ziet. Ook dat horen we graag van je. Stuur je suggestie naar webshop@banierhuis.nl. We zullen je dan binnen 5 werkdagen antwoorden. Voor meer informatie verwijzen we je graag naar de Algemene voorwaarden